U všech systémů, které popisujeme v sekci LPG systémy, se dočteme, že jsou plně automatické a používají sekvenční vstřikování LPG. Co to ale znamená?
Znamená, že systém se po nastartování vozu sám přepne do režimu LPG.
K přepnutí dojde po zahřání provozní chladící kapaliny do takové úrovně, aby mohla přes reduktor proměnit kapalnou fázi LPG na plynnou, tzv. vaporizování.
V případě chyby, či docházejícího LPG paliva systém rovněž automaticky provede přepnutí na benzín.
U většiny systémů lze přepnutí vyvolat též ručně přes LPG spínač.
Znamená, že každý válec má svůj vlastní plynový vstřik. Z benzínových vstřiků odečítá řídící jednotka LPG dobu otevření a na základě této doby určuje (po korekcích) dobu otevření pro vstřik LPG. Díky tomuto řešení je celý proces LPG vstřikování velice blízký procesu továrnímu. Toto řešení umožňuje provozovat LPG u moderních vozů s vyspělými systémy řízení motoru a citlivými čidly.
Více o LPG systémech se dozvíte zde
Naše společnost se specializuje pouze na sekvenční systémy.
Nicméně na trhu lze sehnat tzv. monovstřikové LPG systémy. Tyto systémy jsou vhodné pro vozy vybavené jedním centrálním vstřikovačem paliva pro všechny válce (Favorit, Felicie, atd.).
Jak je již z názvu patrno, i LPG systém má tedy pouze jeden centrální LPG vstřik.
Nově LPG přestavby i pro motory s přímým vstřikem (FSI, TSI a další)